JAR VOLÁ 10% 🌸 kód "JAR10"

 
 
 
Úvod > Vrátenie a reklamácie > Výmena, vrátenie a reklamácie
 

Výmena, vrátenie a reklamácie

Nákup u nás je bez starostí, tovar Vám jednoducho

-   vymeníme za iný kúsok alebo inú veľkosť

-   prípadne ho môžete vrátiť do 30dní bez udania dôvodu

-   ak bude kúsok poškodený alebo chcete reklamovať vašu reklamáciu vybavíme do 30dní

    v prípade odstrániteľnej vady opravíme

Prosím informujte nás mailom radi vám vyhovieme. Peniaze Vám vrátime na Váš účet do 14 -tich dní po prijatí vašej zásielky.

Kúsok, ktorý nám posielate naspäť vložte do obalu v ktorom prišiel, pribaľte vytlačený a vyplnený Formulár na vrátenie, a pošlite nám  na adresu :

Violette, s.r.o,

Nová Doba 496,

027 43 Nižná

 

FORMULÁR NA VRÁTENIE  TU

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK ..........

1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon") a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar"), u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho z odpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie").

  • „Predávajúci" je  Violette, s.r.o. /  Marcela Reinhardtová, Nová Doba 496, Nižná, 027 43/  IČO: 45657670 zapísaná v obchodnom registri vedenom na Okresnom úrade v Žiline, Oddiel Sro, vložka číslo:53307/L.
  • „Kupujúci" je subjekt, ktorý s Predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe Tovaru.

2. Záručné podmienky

  1. Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je Tovar Kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.
  2. V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.
  3. Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom.
  4. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených Zákonom. Odstúpenie je voči Predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie Kupujúceho o odstúpení od zmluvy, najneskôr však do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru Kupujúcim. V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.

3. Vybavenie reklamácie

  1. Oznámenie reklamácie je možné telefonicky, mailom alebo písomne, je nutné uviesť číslo objednávky. V sprievodnom liste je potrebné uviesť: aký tovar vraciate, dôvod vrátenia, či žiadate výmenu alebo vrátenie peňazí, v prípade, že žiadate vrátenie peňazí, je potrebné uviesť číslo bankového účtu.
  2. V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa.
  3. Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

4. Záverečné ustanovenia

  1. V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu. Predávajúci s prihliadnutím na povahu reklamácie ponúkne Kupujúcemu najvhodnejšie riešenie reklamácie.
  2. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 01.01.2016. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.

Záruka

  • Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ nie je stanovená iná záručná doba pre konkrétny tovar, a plynie odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
  • V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad na ktorom bude uvedený vymenený tovar. Prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru začína bežať záručná doba odo dňa prevzatia nového tovaru, avšak iba na nový tovar.

Záruka sa nevzťahuje na:

  1. vady vzniknuté bežným alebo nesprávnym používaním
  2. vady vzniknuté nesprávnou údržbou

 

Záručné listy

Doklad o prevzatí tovaru spolu s elektronicky zaslaným daňovým dokladom slúžia ako záručný list. Daňový doklad (faktúru) obdržíte spolu s dodaním tovaru.

 

Alternatívne riešenie sporov

 

  1. Predávajúci má záujem o riešenie sporov s Kupujúcim predovšetkým mimosúdnou cestou, a preto v prípade, ak Kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie alebo má pocit, že došlo k porušeniu jeho práv zo strany Predávajúceho, môže sa za účelom vyriešenia vzniknutej situácie obrátiť na Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej adresy: info@violettemoda.sk, respektíve v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
  2. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov Kupujúci nájde tu – http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s.
  3. Spory môže Kupujúci takisto riešiť prostredníctvom platformy RSO – https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
  4. Alternatívne riešenie sporov sa týka sporov s hodnotou nad 20 EUR a možno ho využiť len pri riešení sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo týkajúceho sa spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku, pričom spotrebiteľom sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Subjekt alternatívneho riešenia sporov  môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.